.....LIHAT.....DILIHAT.....

My photo
Aku melihat perjalanan hidup ini sebagai sebuah kisah yang panjang tentang pembaikan diri untuk menjadi bekalan berbaloi apabila sudah tiada di'sini'...!

Saturday, December 5, 2009

percubaan PERTAMA


SALAM PERKENALAN

Menulis bukanlah sesuatu yang boleh dianggap kebiasaan bagi diriku,menulis tidak dianggap sesuatu yang semulajadi dalam diri ku.Menulis bukan perkara rutin dalam diri ku.Namun aku percaya menulis sudah dianggap kebiasaan bagi ramai golongan hari ini.Dari penulis jalanan sehingga penulis komersil; mereka menulis budaya,duit,sejarah,cinta,ekonomi,politik dan sebagainya.

Mengapa aku menulis?Sekadar suka2kah?Atau terikut2 dunia keliling?Aku menulis kerana ingin mengatakan sesuatu kepada sekeliling "lihat aku.melihat 'kamu'.....Apa sahaja yang terlintas dalam diriku akan nukilkan dalam blog ni.Apa2pun minta maaf dahulu jika nukilan aku macam kurang gula,garam dan asam kepingnya....rakan2 sila beri tunjuk ajar

terima kasih dunia atas teknologi ini....

\( `_ ' )/

2 comments: