.....LIHAT.....DILIHAT.....

My photo
Aku melihat perjalanan hidup ini sebagai sebuah kisah yang panjang tentang pembaikan diri untuk menjadi bekalan berbaloi apabila sudah tiada di'sini'...!

Sunday, December 20, 2009

MAAL HIJRAH Tahun Baru Tahun Lama DAN RAHMAT ALLAH SWT

tahun baru tak lama lagi menjelma..erm setiap kali menjelma aku selalu berkata pada diriku apa yang telah berlaku sepanjang tahun lama?

Dari segi ekonomi aku anggapkan sebagai pencapaian sederhana walaupun mengalami peningkatan berbanding tahun lepas.Memang bidang perniagaan sentiasa mencabar diri aku.Tapi ini jalan yg aku telah pilih.Terima Kasih Allah swt,segala pujian dan rasa bersyukur kepada diriMU atas pertolongan MU ini YA ALLAH.

Hubungan kekeluargaan pula alhamdullilah segala2nya baik dari dulu hingga sekarang.Bersyukur kepada Allah yang melahirkan dalam aku dalam keluarga ini.Baru2 ni kiteorang baru balik dari famili day kat bukit merah selama tiga hari.Enjoy lah jugak.

Hubungan perasaan...erm tahun 2009 meneruskan kesinambungan tahun tanpa cinta aku seperti tahun sebelumnya.Harap tahun 2010 akan jadi tahun yang baik untuk aku.Orang kata aku memilih?Hanya diriku yang memahami diri ku...tengoklah mcamana.HUBUNGAN INI PERLU RUANG DAN MASA!

Hubungan aku ngan tuhan........Biarlah diri ku sahaja yang tahu.

APA2pun dalam banyak perkara yang aku lalui dlam hidup ini.Aku bergantung kepada RAHMAT ALLAH SWT.AKU manusia yang tidak pernah lepas melakukan dosa sepanjang masa.RAHMAT ALLAH SWT sahaja yang selalu menyelamatkan diriku.RAHMAT ALLAH SWT sahajalah yang selalu menyelamatkan aku dari kesusahan.Banyak kali dah berlaku dalam hidup aku even aku rasa banyak berdosa kepada SANG PENCIPTA tetapi tuhan selalu menyayangi aku.

YA ALLAH semoga segala2nya baik untuk diriku untuk masa2 yang akan mendatang.BANTULAH aku.

2 comments:

  1. Selamat tahun baru utk ko jugak hazer zaidi hehe

    ReplyDelete
  2. hazer zaidi?
    part yang paling tak tahan ialah
    "hubungan perasaan"
    eww~

    ReplyDelete