.....LIHAT.....DILIHAT.....

My photo
Aku melihat perjalanan hidup ini sebagai sebuah kisah yang panjang tentang pembaikan diri untuk menjadi bekalan berbaloi apabila sudah tiada di'sini'...!

Saturday, January 9, 2010

Kitaran Hidup Baru Bermula......

Kitaran hidup untuk suku abad kedua baru jer bermula untuk kali kedua.Aku terus melihat kehadapan.Aku ingin melaluinya sebaik mungkin.Menghadapi hari mendatang yang penuh yang dengan tidak kepastian.Banyak kali juga terjatuh tapi kurang kali bangunnya.Kenapa ya?Kurang motivasi ke?Ermm rasanya sangat bersemangat untuk hidup.Faktor lain kot.

Walaupun hidup ini kita jatuh terduduk berkali2 tetapi jangan biarkan terjatuh terlalu lama.Takut nanti hidup ini dah biasa terduduk lama dan tiada peningkatan dalam diri.Hidup ini adalah perjuangan.Dan kita boleh pilih dengan cara apa kita ingin berjuang.Jangan biarkan orang lain menguasai kita.Kita lah yang menguasai diri kita.

Ermmm oklah sempena kitaran baru yang baru hendak bermula ini.Harap2 segalanya baik.Semoga sentiasa dimurah rezeki sebanyak-banyaknya di lautan, atas tanah,dalam tanah,dalam lautan dan juga di angkasa raya.Dan juga dipertemukan jodoh dengan orang yang memahami diriku dan juga aku memahami dirinya.Aminnn

No comments:

Post a Comment